De showroom is vandaag tot 16:00 uur geopend.

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd?
Indien de goederen thuis wil laten bezorgen door ons extern transport bedrijf dan geldt de levertijd van 2 werkdagen.
Wanneer levert u de goederen af?
Wij kunnen een afleveringsdag met u afspreken direct in de showroom. Heeft u via internet besteld dan krijgt u van ons een telefoontje over op welke dag uw bestelling wordt geleverd.
Kunt u de goederen ook bij ons thuis bezorgen?
Wij kunnen de goederen bij u thuis bezorgen, hier zijn echter wel kosten aan verbonden. Wij maken gebruik van een extern transportbedrijf, de kosten voor geheel Nederland zijn € 49,95. Als u via internet een bestelling plaatst, komen de afleverkosten in beeld zodra u de keuze maak in afhaal magazijn of thuis laten bezorgen.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Het is mogelijk uw bestelling af te halen in Rhoon. Dit kan: Maandag van t/m Zaterdag van 10:00 t/m 16:00 uur aan De Ambachtsweg 8a in Rhoon. Uw betaling dient eerst binnen te zijn, voordat u de bestelling komt afhalen.
Worden uw prijzen inclusief of exclusief BTW getoond?
Al onze prijzen worden inclusief BTW vermeld.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt op de volgende manieren bij mijntuinmeubelen.nl betalen
1. iDEAL (voor Rabobank, ABN AMRO en SNS Bank)
2. Vooruitbetalen
3. Vooraf overboeken via factuur
4. Bij ons kunt u niet contant betalen.
Heb ik garantie op een showroom set?
Nee, wij geven geen garantie op een showroom set.
Hoe kan ik mijn klacht over een product melden?
Wij willen zo goed mogelijk helpen om een klacht over een geleverd artikel aan te melden. Dit kan eenvoudig via ons serviceformulier. Een klacht over een geleverd product kun je ook sturen aan: info@mijntuinmeubelen.nl

Wij raden aan om één of meer foto’s bij uw klacht door te sturen en ook uw ordernummer, zodat wij de klacht nog sneller kunnen beoordelen en kunnen reageren. Wij streven ernaar om je service aanvraag binnen 24 uur te beantwoorden.

Uiteraard is het ook mogelijk om ons telefonisch te bereiken om een klacht te bespreken.
Hoe lang heb ik garantie op mijn tuinmeubelen?
Bij Mijntuinmeubelen.nl heb je 2 jaar garantie op geleverde tuinmeubelen. In sommige gevallen zullen we je klacht verhelpen door deze te repareren. In andere gevallen zullen we het product omruilen. Wij adviseren om de meubelen af te dekken met een beschermhoes ter voorkoming van klachten.
Hoe werkt de laagste prijsgarantie?
Bij mijntuinmeubelen.nl betaalt u nooit teveel voor uw lounge meubelen, buitenkeukens, parasols. Vindt u de bij ons gekochte lounge meubelen, buitenkeuken, parasols bij een andere aanbieder goedkoper, in een straal van 30 km van ons bedrijf, dan betalen wij u het verschil terug.

Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:
  • Het artikel is voorzien van het door de officiële Nederlandse importeur afgegeven garantiebewijs.
  • Het artikel moet in de winkel of op de website van de concurrent duidelijk zijn geprijsd.
  • De verkoopprijs moet door mijntuinmeubelen.nl gecontroleerd kunnen worden.
  • Bij kortingsacties moet aan dezelfde actievoorwaarden worden voldaan.
  • Prijzen gelden niet voor schade- en/of demo artikelen.
  • De laagste prijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten.(merk,model ect.)
  • Wanneer u toch binnen 30 dagen na aankoop bij mijntuinmeubelen.nl hetzelfde artikel tegen komt betalen wij het verschil terug.

Voor overige vragen kunt u een mail versturen via het contactformulier.
 
SHOWROOM
GEOPEND
MA- DO 09.00 - 17.00
VR 09.00 - 16.00
ZA 10.00 - 16.00
Speciaal voor particulieren

Heeft u vragen?

Neem dan contact met ons op!
010 5018312

Of via ons contactformulier

  |    U kunt bij ons betalen met iDeal