De showroom is vandaag tot 16:00 uur geopend.

Klantenservice

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over uw product of ervaring. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om samen met u een oplossing te vinden. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Joe Benelli (Showroom en kantoor)
Ambachtsweg 8a
3161 GL Rhoon
010 5018312
info@mijntuinmeubelen.nl

KvK: 24398806
BTW nr: 8161.10.050.B01
IBAN: NL97ABNA0592279456
BIC: ABNANL2A
ABN-AMRO: 59.22.79.456
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Mijnblinds.nl bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Herroepingsrecht

Volgens de wetheeft u een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Helaas leveren wij alleen maatwerk producten welke uitgezonderd zijn van het herroepingsrecht. Wel proberen wij graag samen met u een oplossing te vinden indien u niet tevreden bent over het geleverde product.

 

 
SHOWROOM
GEOPEND
MA- DO 09.00 - 17.00
VR 09.00 - 16.00
ZA 10.00 - 16.00
Speciaal voor particulieren

Heeft u vragen?

Neem dan contact met ons op!
010 5018312

Of via ons contactformulier

  |    U kunt bij ons betalen met iDeal